Η HumidorDiscount αναπτύσσεται σταθερά από τότε που πρωτοξεκίνησε το 1999 στο γκαράζ και το υπόγειο των γονιών μας έως τις μέρες μας καταφέρνοντας να φιγουράρει στην κορυφαία θέση παγκοσμίως ως online πωλητής αξεσουάρ πούρων με πελάτες σε πάνω από 140 χώρες.

Οι εμμονές μας

Όλα αυτά τα χρόνια δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας ώστε να μαθαίνουμε συνεχώς τα πάντα σχετικά μ' αυτή την αγορά. Έχουμε πολύ μεγάλο πάθοςσχετικά με τους τρόπους φύλαξης πούρων και με τα αξεσουάρ πούρων, τόσο μεγάλο που αγγίζει τα όρια της δημιουργικής εμμονής. Ο Οδηγός Υγραντήρα που δημιουργήσαμε έχει γίνει πλέον το διεθνές σημείο αναφοράς όσον αφορά τους υγραντήρες. Μάλιστα, έχει μεταφραστεί σε πάνω από 30 γλώσσες. Εκ πρώτης όψεως, όλοι οι υγραντήρες μοιάζουν καλοί, σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και όμοιοι. Ωστόσο, με μια αναλυτικότερη ματιά, υπάρχουν τεράστιες διαφορές τόσο στα συστήματα ύγρανσης όσο και στην κατασκευή του εκάστοτε υγραντήρα. Διαφορές που μπορούν να έχουν τεράστια επιρροή στην κατάσταση, ακόμα και τη γεύση των πούρων. Για αυτό τον λόγο ψάχνουμε με πάθος για τα καλύτερα προϊόντα,, για τις πιο καινοτόμες ιδέες που οδηγούν σε εξαιρετική απόδοση, για πραγματικές "value-for-money" επιλογές. Εκτός από τη μεγάλη γκάμα πολυτελών brands, διαθέτουμε και πάνω από 10000 κριτικές προϊόντων γραμμένες από τους πελάτες μας. Οι κριτικές αυτές μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά τον κάθε δυνητικό πελάτη μας που επιθυμεί να αγοράσει έναν ποιοτικό υγραντήρα.
Στην επιδίωξή μας για το βέλτιστο, προσφέρουμε:
- Την καλύτερη ποιότητα προϊόντων
- Την καλύτερη διαχείριση προϊόντων
- Την καλύτερη πελατειακή υποστήριξη

Προσφέρουμε την καλύτερη ποιότητα στους πελάτες μας. Επιθυμούμε ο κάθε επισκέπτης του HumidorDiscount online καταστήματος να νιώθει σιγουριά οτι θα αποκτήσει τα καλύτερα προϊόντα στις καλύτερες τιμές της αγοράς. Κάθε αγορά στο HumidorDiscount συνοδεύεται από εγγύηση χαμηλότερης τιμής. Επιπρόσθετα, προσφέρουμε στους πελάτες μας προνομιακούς όρους αποστολής. Πάνω από το 90% των αγορών από το κατάστημά μας δεν έχει έξοδα αποστολής (free shipping) (δες έξοδα αποστολής).
Διαχείριση / Εφοδιαστική Προϊόντων (Logistics): Οι πελάτες μας επιθυμούν να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους όσο το δυνατόν συντομότερα. Πολλές από τις παραγγελίες που γίνονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προορίζονται για δώρα. Επομένως, λογικό και επόμενο είναι ο εκάστοτε πελάτης που κάνει μια τέτοια αγορά να θέλει να είναι σίγουρος πως η παραγγελία του θα φτάσει στην ώρα της. Η εξυπηρέτηση πελατών κυριολεκτικά απ' όλο τον κόσμο αποτελεί μια πολύ μεγάλη πρόκληση όσον αφορά τη διαχείριση και εφοδιαστική (logistics) των προϊόντων μας, πόσο μάλλον επειδή προσφέρουμε πολύ προνομιακές τιμές ή ακόμα και δωρεάν μεταφορικά στις περισσότερες των περιπτώσεων. Για να είμαστε αξιόπιστοι στις υποσχέσεις μας, αποφασίσαμε να λύσουμε αυτό τον "πονοκέφαλο" των logistics αποθηκεύοντας τα προϊόντα μας σε τρεις ηπείρους, συγκεκριμένα σε αποθήκες στη Γερμανία, στη Γαλλία, στην Ιταλία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ισπανία, στις ΗΠΑ, και στην Ιαπωνία. Μ' αυτή τη στρατηγική κίνηση διασφαλίζουμε οτι οι πελάτες μας σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική θα μπορούν να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους εντός 48ωρών από την ώρα που θα φύγει η παραγγελία από τις αποθήκες μας. Εάν ένα προϊόν δεν θα είναι διαθέσιμο στην αποθήκη που είναι πιο κοντά στον πελάτη, τότε θα το στείλουμε από κάποια άλλη αποθήκη μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών "UPS worldwide service", χωρίς καμία απολύτως εξτρά επιβάρυνση για τον πελάτη. Μόλις μια παραγγελία φεύγει από τις αποθήκες μας, ο πελάτης λαμβάνει email ειδοποίηση, συμπ. κωδικό εντοπισμού (tracking code). Μ' αυτό το τρόπο, ο πελάτης θα μπορεί να γνωρίζει επακριβώς που βρίσκεται το πακέτο του κάθε δεδομένη στιγμή, από τη στιγμή που θα φύγει από τις αποθήκες μας έως ότου το παραλάβει.
Πελατειακή Υποστήριξη: Γνωρίζουμε πολύ καλά οτι η φιλική και άρτιου επαγγελματικού επιπέδου πελατειακή υποστήριξη είναι καίριας σημασίας για την επίτευξη θετικής και ελκυστικής εμπειρίας αγορών. Εάν έχετε απορίες, αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα, ή επιθυμείτε να μοιραστείτε μαζί μας τις προτάσεις, τα σχόλια, και τις κριτικές σας σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας, τα στελέχη μας θα χαρούν να σας ακούσουν και να σας βοηθήσουν. Σεβόμαστε απόλυτα τη γνώμη και τους προβληματισμούς των πελατών μας. Η διαδραστική συμμετοχή και το feedback των πελατών μας μας βοηθάει να βελτιωνόμαστε συνεχώς και να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών και πελατειακής υποστήριξης. Ως απόδειξη της δέσμευσής για τα παραπάνω, προσφέρουμε πολιτική επιστροφών 100 ημερών (100-day return policy).

Γεγονότα και αριθμοί

Έτος ίδρυσης: 1999
Ιδρυτές: Felix Spohn, Dr. oec. Daniel Spohn
Διευθυντής: Felix Spohn
Πελάτες σε περισσότερες από 140 χώρες παγκοσμίως
Σύνολο προϊόντων που πωλήθηκαν: >500.000
Σύνολο κριτικών για τον top υγραντήρα μας: >1.000 (με μέση αξιολόγηση πελατών 4.5 έως 5 αστέρια)
Αξιολόγηση υπηρεσίας μας από πελάτες: 4.7 από 5 αστέρια
Αριθμός επισκεπτών ετησίως: >1.000.000
Η HumidorDiscount λειτουργεί υπό την Gebr. Spohn GmbH

1999

- Ίδρυση και άμεσες πωλήσεις (direct sales) από το πατρικό σπίτι. Η αρχή έγινε στο υπόγειο, κατόπιν στο γκαράζ και τη σοφίτα.
- Λανσάρισμα του online καταστήματος στα Γερμανικά και στα Αγγλικά. Ήδη από τότε εφαρμόζονταν πολιτική δωρεάν αποστολών και εγγύηση καλύτερης τιμής (best-price guarantee). Το 1999, η HumidorDiscount υπήρξε ένα από τα πρώτα online καταστήματα παγκοσμίως με ειδίκευση στα αξεσουάρ πούρων.

2000

- Μεταφερθήκαμε σε ένα παλιό καταφύγιο του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, το οποίο μοιραζόμασταν με μία Goth εταιρεία που πουλούσε κάσες.
- Σχεδιάσαμε τη δική μας σειρά από υγραντήρες

2003

- Μεταφερθήκαμε σε σύγχρονα γραφεία και αποθήκη (επιτέλους!!)

2005

- Αρχίσαμε τη Διεθνή Επέκταση: Γαλλία και Ιταλία
- Αποκτήσαμε το δημοφιλέστερο Γερμανικό site πούρων εκείνης της εποχής.

2006

- Συνεχίσαμε τη Διεθνή Επέκταση: Ισπανία, Σουηδία, Ολλανδία, Ρωσία, Ιαπωνία

2007

- Άνοιξαμε το πρώτο μας λιανικό κατάστημα

2013

- Ανοίξαμε ένα μοντέρνο κατάστημα λιανικής με μεγάλο walk-in υγραντήρα

2014

- Λανσάραμε νέο online κατάστημα με πολυτελή ανδρικά αξεσουάρ και δώρα

2015

- Λανσάραμε τη δική μας ετικέτα premium παλαιωμένου ρουμιού

2016

- Λάβαμε το Habanos Specialist of the Year Award. Στην φώτο, ο Felix Spohn παραλαμβάνει το βραβείο από τον Heinrich Villiger, πρόεδρο της Villiger & Söhne AG, "ενός από τους σημαντικότερους παίκτες στη βιομηχανία πούρων", σύμφωνα με το περιοδικό "Cigar Aficionado Magazine".
- Λανσάραμε το Perfectsmoke, ένα website ειδικά για καπνιστές πίπας
- Διοργανώσαμε στην Κολωνία το πρώτο “Big Smoke”, ένα από τα μεγαλύτερα events για καπνιστές πούρων στην Ευρώπη. Τα τελευταία χρόνια, συμμετέχουν σημαντικοί πρωταγωνιστές της βιομηχανίας πούρων, όπως: J.C. Newman Family, Antonio Gomez (La FLor Dominicana), Jonathan Drew (Drew Estate), Néstor Andrés, Gustavo, José Luis Plasencia (Plasencia), Juan Lopez (Gurkha), Kaizad Hansotia (Gurkha), Glenn Case (Kristoff Cigars), Bradley Rubin (Alec Bradley), George Sosa & Ralph Montero (Alec Bradley), Robert Caldwell (Caldwell Cigars), Jeremy Casdagli (Bespoke Cigars), Omar de Fries (Fratello Cigars), Jorge & Orlando Padrón (Padrón Cigars), Rocky Patel, Hamlet Paredes (Rocky), Juan Ignacio Martínez (Joya de Nicaragua), Pete Johnson (Tatuaje), Jaime & Janny Garcia (My father Cigars), Jan Vistisen (Royal Danish Cigar), Christian Eiroa (Eiroa Cigars, Camacho), Sam Reuter (Davidoff), Didier Houvenaghel (Nicarao, La Ley, Pitbull), Abdel Yousuf 'AJ' Fernandez (AJ Fernandez), Raymondo Bernasconi (Gilbert De Montsalvat)
Φώτο από το Big Smoke Köln με Paul Segal, Kolja Kukuk, Felix Spohn και Rocky Patel

2017

- Εμπλουτισμός του online καταστήματος με 22 γλώσσες
- Άνοιγμα του Cigar Lounge

2018

- 70.000 € χειροποίητος αντίκα υγραντήρας Cassaforte Humidor

- Λανσάρισμα της δικιάς μας σειράς premium παλαιωμένων πούρων

2021

- Ο Felix Spohn και η ομάδα του έλαβαν το βραβείο Davidoff Golden Band Award 2021 από την Oettinger Davidoff AG που αναγνωρίζει τους λιανοπωλητές της Davidoff με τις καλύτερες επιδόσεις παγκοσμίως.

Ana Carolina dos SantosΕξυπηρέτηση Πελατών PT
André BatzerΔιευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών
Daniel SpohnΔιαδικτυακό μάρκετινγκ
Felix SpohnΔιευθυντής
Irina ZotovaΕξυπηρέτηση Πελατών RU
Istvan Prosinger System Administrator
Jelena MölterΔιευθυντής καταστήματος
Josep Maria BalcellsFull Stack Developer
Louise GranathΕξυπηρέτηση Πελατών SE
Matías Cluet MiceliΣχεδιαστής πλήρους στοίβας
Maksym SterpulΕξυπηρέτηση Πελατών RU
Robin Rebecca PietersmaΕξυπηρέτηση Πελατών NL
Rubén de HaroΕξυπηρέτηση Πελατών ES
Veronica RomualdiΕξυπηρέτηση Πελατών IT

Ένα μέρος των ετήσιων κερδών μας κατευθύνεται προς τις πιο αποτελεσματικές φιλανθρωπικές οργανώσεις παγκοσμίως. Οι δωρεές μας καθοδηγούνται από την ανεξάρτητη έρευνα των αξιολογητών φιλανθρωπικών οργανώσεων GiveWell και Animal Charity Charity Evaluators και τις ετησίως επικαιροποιημένες συστάσεις τους για τις πιο αποτελεσματικές φιλανθρωπικές οργανώσεις. Μια δωρεά 5.000 δολαρίων στις φιλανθρωπικές οργανώσεις με την υψηλότερη αξιολόγηση μπορεί να αποτρέψει το θάνατο ενός παιδιού από ελονοσία και να προστατέψει από 300 μη θανατηφόρες μολύνσεις από ελονοσία. Έχουμε υποστηρίξει τις ακόλουθες φιλανθρωπικές οργανώσεις:
Malaria Consortium
Malaria Consortium
Φιλανθρωπική οργάνωση με κορυφαία αξιολόγηση από τη GiveWell. Δείτε τη λεπτομερή αξιολόγηση αποτελεσματικότητας Παροχή φαρμάκων κατά της ελονοσίας για βρέφη σε περιοχές υψηλού.
Against Malaria Consortium
Against Malaria Foundation
Φιλανθρωπική οργάνωση με κορυφαία αξιολόγηση από τη GiveWell Δείτε τη λεπτομερή αξιολόγηση αποτελεσματικότητας Διανομή κουνουπιέρων ως προληπτικό μέτρο κατά της ελονοσίας.
Albert Schweitzer Foundation
Albert Schweitzer Foundation
Φιλανθρωπική οργάνωση με κορυφαία αξιολόγηση από την Animal Charity Evaluators Εκστρατεία για τη βελτίωση των προτύπων καλής διαβίωσης των ζώων εργοστασιακής εκτροφής.