Σχετικά με την εγγύηση επιστροφής 100 ημερών
Εάν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να στείλετε το αχρησιμοποίητο προϊόν πίσω σε εμάς εντός 100 ημερών από την παράδοση. Συχνά, οι πελάτες παραγγέλνουν τα προϊόντα μας ως δώρα. Με τη δέσμευσή μας για άριστη παροχή άριστης εξυπηρέτησης πελατών, δε χρειάζεται να αγχωθείτε να βιαστείτε να επιστρέψετε το προϊόν, εάν παρουσιαστεί πρόβλημα.
Τι γίνεται εάν το προϊόν έχει πάθει ζημιά;
Θα πρέπει να στείλετε μια σύντομη περιγραφή του ελαττώματος και του αναγνωριστικού παραγγελίας (order ID) στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Εάν παραλάβετε ένα ελαττωματικό / κατεστραμμένο προϊόν, θα εκτιμούσαμε ιδιαιτέρως εάν στέλνατε και φωτογραφία όπου θα φαίνεται καθαρά το πρόβλημα / ζημιά. Αυτό, θα μας βοηθήσει να εκτιμήσουμε καλύτερα εάν η ζημιά τυχόν προκλήθηκε κατά τη μεταφορά.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και να αναφέρετε το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε, καθώς και τον λόγο της επιστροφής.
Κατόπιν, θα σας στείλουμε ειδική ετικέτα επιστροφής (return shipment label) μαζί με τα στοιχεία επιστροφής και τα στοιχεία της ταχυμεταφορικής ώστε να κανονίσετε την ημερομηνία και την ώρα παραλαβής που θα είναι βολικότερη για εσάς.
Θα σας παρακαλούσαμε να πακετάρετε με ασφαλή τρόπο το προϊόν και να επικολλήσετε την ειδική ετικέτα επιστροφής στην εξωτερική πλευρά του πακέτου. Θα πρέπει να σιγουρευτείτε οτι το barcode της αρχικής αποστολής έχει σβηστεί ή καλυφθεί πλήρως.
Μόλις δώσετε το πακέτο για επιστροφή, θα πρέπει να λάβετε απόδειξη παραλαβής. Θα πρέπει να την κρατήσετε ως απόδειξη οτι παραδώσατε το πακέτο για επιστροφή.
Σε ελάχιστες περιπτώσεις, η ταχυμεταφορική ενδέχεται να μην παρέχει υπηρεσίες παραλαβής του πακέτου από τον χώρο σας λόγω μεγάλων διαστάσεων του προϊόντος ή γιατί δε προσφέρει αυτού του είδους τις υπηρεσίες για κάποιες περιοχές ή κάποιες χώρες. Εάν συμβεί αυτό, προβείτε στην οικονομικότερη επιλογή επιστροφής του πακέτου και θα σας αποζημιώσουμε το χρηματικό ποσόν που δαπανήσατε για την επιστροφή του προϊόντος.
Κατόπιν, θα σας στείλουμε ειδική ετικέτα επιστροφής (return shipment label) μαζί με τα στοιχεία επιστροφής και τα στοιχεία της ταχυμεταφορικής ώστε να κανονίσετε την ημερομηνία και την ώρα παραλαβής που θα είναι βολικότερη για εσάς.
Θα σας παρακαλούσαμε να πακετάρετε με ασφαλή τρόπο το προϊόν και να επικολλήσετε την ειδική ετικέτα επιστροφής στην εξωτερική πλευρά του πακέτου. Θα πρέπει να σιγουρευτείτε οτι το barcode της αρχικής αποστολής έχει σβηστεί ή καλυφθεί πλήρως.
Μόλις δώσετε το πακέτο για επιστροφή, θα πρέπει να λάβετε απόδειξη παραλαβής. Θα πρέπει να την κρατήσετε ως απόδειξη οτι παραδώσατε το πακέτο για επιστροφή.
Σε ελάχιστες περιπτώσεις, η ταχυμεταφορική ενδέχεται να μην παρέχει υπηρεσίες παραλαβής του πακέτου από τον χώρο σας λόγω μεγάλων διαστάσεων του προϊόντος ή γιατί δε προσφέρει αυτού του είδους τις υπηρεσίες για κάποιες περιοχές ή κάποιες χώρες. Εάν συμβεί αυτό, προβείτε στην οικονομικότερη επιλογή επιστροφής του πακέτου και θα σας αποζημιώσουμε το χρηματικό ποσόν που δαπανήσατε για την επιστροφή του προϊόντος.
Τι επιστρέφεται;
Επιστρέφουμε πάντα στο ακέραιο το χρηματικό ποσόν που δαπανήθηκε για την αγορά του επιστρεφόμενου προϊόντος συν το κόστος μεταφοράς από την αποθήκη μας στον χώρο σας.
Ωστόσο, τα ακόλουθα κόστη δεν επιστρέφονται:
Κόστος για εξατομικευμένα (customized) αντικείμενα (πχ. χαράξεις).
'Εξτρα κόστος για express παράδοση, εάν επιλέχθηκε αντί της standard επιλογής μεταφοράς.
'Εξτρα κόστος αντικαταβολής, εάν επιλέχθηκε ως μέθοδος πληρωμής.
Πληρώνουμε πάντα το κόστος επιστροφής, στην περίπτωση που το προϊόν έφτασε στον πελάτη ελλατωματικό ή με ζημιά ή γενικότερα στην περίπτωση που η επιστροφή γίνεται λόγω δικής μας ευθύνης ή λάθους. Σε διαφορετική περίπτωση, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε επιστροφές για προϊόντα που φαίνεται ξεκάθαρα οτι έχουν χρησιμοποιηθεί αρκετά.
Ωστόσο, τα ακόλουθα κόστη δεν επιστρέφονται:
Κόστος για εξατομικευμένα (customized) αντικείμενα (πχ. χαράξεις).
'Εξτρα κόστος για express παράδοση, εάν επιλέχθηκε αντί της standard επιλογής μεταφοράς.
'Εξτρα κόστος αντικαταβολής, εάν επιλέχθηκε ως μέθοδος πληρωμής.
Πληρώνουμε πάντα το κόστος επιστροφής, στην περίπτωση που το προϊόν έφτασε στον πελάτη ελλατωματικό ή με ζημιά ή γενικότερα στην περίπτωση που η επιστροφή γίνεται λόγω δικής μας ευθύνης ή λάθους. Σε διαφορετική περίπτωση, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε επιστροφές για προϊόντα που φαίνεται ξεκάθαρα οτι έχουν χρησιμοποιηθεί αρκετά.
Πότε θα λάβω τα χρήματα του προϊόντος που επέστρεψα;
Εάν επιστρέψετε προϊόν / προϊόντα, το χρηματικό ποσόν επιστρέφεται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει η παραλαβή του επιστρεφόμενου πακέτου από την αποθήκη μας. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται μέσω της ίδιας μεθόδου πληρωμής που επιλέχθηκε κατά την αρχική αγορά. Σε περιπτώσεις μεθόδων πληρωμής όπου δεν έχουμε επαρκή προσωπικά στοιχεία σας για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Δικαίωμα ανάκλησης
Εκτός από την πολιτική αποζημίωσης 100 ημερών, έχετε πάντα το νόμιμο δικαίωμα ανάκλησης.
Δικαίωμα Ακύρωσης
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του, χωρίς να χρειαστεί να δώσει οποιαδήποτε εξήγηση, εντός 100 ημερών, οι οποίες μετράνε από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να μας ειδοποιήσει για την ακύρωση, γραπτά ή άλλως, στη διεύθυνση επικοινωνίας μας.
Συνέπειες Ακύρωσης
Όσο ο πελάτης έχει στην κατοχή του τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει, οφείλει να τα διατηρήσει σε άριστη κατάσταση, ακριβώς όπως τα παρέλαβε.
Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει άμεσα στη διεύθυνσή μας, τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει, δλδ. όσο το δυνατόν πιο σύντομα από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας / συμβολαίου.
Διατηρούμε το δικαίωμα χρέωσης που δεν θα ξεπερνάει τα άμεσα κόστη μας για την ανάκτηση των επιστρεφόμενων προϊόντων, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει τα προϊόντα ή τα επιστρέψει με δική μας χρέωση. Στην περίπτωση επιστροφής, θα επιστρέψουμε στον πελάτη τόσο την αξία αγοράς των προϊόντων όσο και τα έξοδα αποστολής προς τον πελάτη. Ωστόσο, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής που αφορούν την επιστροφή των προϊόντων.
Μόλις ο πελάτης μας ενημερώσει ότι επιθυμεί να επιστρέψει προϊόντα, το ποσό της παραγγελίας θα επιστραφεί στο πελάτη μόλις λάβουμε πίσω τα προϊόντα, όπως διευκρινίζεται παραπάνω, και εντός 100 ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης.
Ο πελάτης δε διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης / επιστροφής, στην περίπτωση εξατομικευμένων / ειδικά προσαρμοσμένων προϊόντων ή στην περίπτωση που από τη φύση των προϊόντων δεν είναι εφικτή η επιστροφή τους, όπως πχ. λόγω σύντομης ημερομηνίας λήξης.
Δικαίωμα Ακύρωσης
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του, χωρίς να χρειαστεί να δώσει οποιαδήποτε εξήγηση, εντός 100 ημερών, οι οποίες μετράνε από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να μας ειδοποιήσει για την ακύρωση, γραπτά ή άλλως, στη διεύθυνση επικοινωνίας μας.
Συνέπειες Ακύρωσης
Όσο ο πελάτης έχει στην κατοχή του τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει, οφείλει να τα διατηρήσει σε άριστη κατάσταση, ακριβώς όπως τα παρέλαβε.
Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει άμεσα στη διεύθυνσή μας, τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει, δλδ. όσο το δυνατόν πιο σύντομα από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας / συμβολαίου.
Διατηρούμε το δικαίωμα χρέωσης που δεν θα ξεπερνάει τα άμεσα κόστη μας για την ανάκτηση των επιστρεφόμενων προϊόντων, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει τα προϊόντα ή τα επιστρέψει με δική μας χρέωση. Στην περίπτωση επιστροφής, θα επιστρέψουμε στον πελάτη τόσο την αξία αγοράς των προϊόντων όσο και τα έξοδα αποστολής προς τον πελάτη. Ωστόσο, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής που αφορούν την επιστροφή των προϊόντων.
Μόλις ο πελάτης μας ενημερώσει ότι επιθυμεί να επιστρέψει προϊόντα, το ποσό της παραγγελίας θα επιστραφεί στο πελάτη μόλις λάβουμε πίσω τα προϊόντα, όπως διευκρινίζεται παραπάνω, και εντός 100 ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης.
Ο πελάτης δε διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης / επιστροφής, στην περίπτωση εξατομικευμένων / ειδικά προσαρμοσμένων προϊόντων ή στην περίπτωση που από τη φύση των προϊόντων δεν είναι εφικτή η επιστροφή τους, όπως πχ. λόγω σύντομης ημερομηνίας λήξης.